19 Ağustos 2012

Megadeth - So Far So Good ..So What (1988)

Arşivimde son derece değer vererek baktığım kasetlerin içinden çekip bu albümü tekrar dinleyip yorumlamak istediğimde hatırladım ki bu o zamanların moda metodu LP den çekerek hazırlanmış bir kaset. Ve üzerinde 21.3.1988 tarihi var. Raks 90'lık kasetin diğer tarafında da Metallicanın meşhur "Master of Puppets" albümü kayıtlı. Üzerinden 15 sene geçmiş ve bugünlerde gittiğim bir müzik markette bu albümün Cd'sinin satıldığını gördüm ve sevindim. Açıkçası sabah işe giderken arabamda teybe albümü takınca, tekrar o günlere döndüm ve bu albümün değerini biraz daha anladım.

Toplam 34 dakika süren bir albüm ama insanın kafasını uçurmaya yetiyor. Parçaların hepsi birbirinden iyi. Sex Pistols'un "Anarchy In The U.K." parçası da inanılmaz yorumlanmış. Kısalığı dışında en ufak kusuru olmayan bu albüm şiddetle gerçek thrash metal dinleyicilerine tavsiye edilir!!

promo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder